Prihvacam cookies Ne prihvacam
Ova web stranica koristi samo neophodne kolacice potrebne za rad web prodavaonice te radi generiranja uvida u publiku, na period od 11 mjeseci.

TonerDiskont.hr • Toner Shop u Splitu • Najniže Cijene

Vrh

Katalog

Servisne informacije

Jamstvo


Svi elektriÞni aparati imaju najmanje jednogodiÜnje jamstvo, a ovisno o proizvo­aÞu jamstvo mo×e biti i dulje. Jamstveni list isporuÞuje se kupcu zajedno s proizvodom. Kupac je du×an Þuvati jamstveni list i raÞun cijelo vrijeme jamstvenog roka. RaÞun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac mo×e ostvariti svoja prava.


Servisni uvjeti


Uvoznik garantira da µe proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s prilo×enim uputama, u garantnom roku pravilno funkcionirati. Servisna mre×a zastupnika proizvo­aÞa se obavezuje da µe na VaÜ zahtjev podnesen u garantnom roku, o vlastitom troÜku otkloniti u svojim (ili ugovornim) servisnim prostorijama sve kvarove i tehniÞke nedostatke proizvoda koji su nastali pri normalnoj uporabi u vremenu na koje se odnosi garancija. Ukoliko u zakonskom propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da µe proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s Prodavateljem. U sluÞaju potrebe za servisnom kupcu se preporuÞa da zbog brzine popravka, direktno komunicira sa servisom jer slanjem proizvoda u prodavaonicu te naÜim slanjem u servis, servis ionako postaje dodatna strana u postupku servisa, dok kupac u niti jednom sluÞaju ne gubi niti jedno pravo slanjem neispravnog ure­aja bilo prodavaonici ili direktno servisu.


Jamstveni list


  • Zahtjev za jamstvo mo×ete potvrditi isporuÞenim jamstvenim listom te s primjerkom raÞuna kupljenog proizvoda, stoga Vas molimo da saÞuvajte ove dokumente.
  • Izgubljeni jamstveni list ne mo×emo zamijeniti.
  • Svaka naknadna izmjena, brisanje ili unos netoÞnih podataka na jamstvenom listu poniÜtava njegovo va×enje.



  • Jamstvo ne ukljuÞuje:


  • Kvarove nastale zbog mehaniÞkih oÜteµenja, pada, pritiska i sl.
  • Kvarove nastale elementarnom nepogodom ili viÜom silom (po×ar, poplava, potres...).
  • Kvarove nastale utjecajem okoline nepodesne za rad ure­aja (praÜina, vlaga).
  • Kvarove nastale zbog neispravne elektriÞne instalacije ili rada pod prevelikim naponom.
  • Kvarove nastale popravkom u neovlaÜtenim servisima.
  • Kvarove nastale nepravilnom instalacijom i instalacijom ilegalnog softvera.



  • Uvjeti jamstva i popravka


  • Jamstveni rok poÞinje teµi od dana kupnje proizvoda.
  • U sluÞaju popravka proizvoda, rok jamstva se produljuje za duljinu trajanja popravka, osim, ako je kvar rezultat nepravilnog koriÜtenja.
  • Ako se radi o zamjeni proizvoda ili njenom bitnom popravku, jamstveni rok poÞinje teµi ponovno od zamjene, odnosno od vraµanja popravljene stvari.
  • Kupac otkrivenu greÜku mora prijaviti u najkraµem moguµem roku, ukoliko to ne uÞini, snosi troÜkove popravka.



  • Popravak


  • Samo novi dijelovi se mogu koristiti za popravak.
  • Prilikom popravka, vrijednost i upotrebljivost proizvoda ne mo×e se umanjiti u odnosu na isto koriÜteni proizvod.
  • Ako se prilikom popravka utvrdi da je kvar nastao nepravilnim koriÜtenjem zadr×avamo pravo naplatiti utroÜeno vrijeme na cijeli postupak.
  • Proizvod treba predati na servis u originalnom pakiranju, obavezno uz originalnu transportnu ambala×u te sa svom dodatnom opremom osim ako prije nije dogovoreno drugaÞije.
  • Ne snosimo odgovornost za eventualni gubitak podataka kao niti za izgubljenu dobit!
  • Prodavatelj nije ovlaÜteni servis te ne utvr­uje da li je neki proizvod ispravan ili ne, te ne odluÞuje o tome da li µe proizvod biti zamijenjen/popravljen veµ to obavlja ovlaÜtena servisna tvrtka navedena u jamstvenom listu svakog proizvoda. Ako je roba oÜteµena u transportu od kupca do prodavaÞa kupac mora tra×iti odÜtetu od strane dostavne slu×be jer prodavatelj u toj situaciji nije vlasnik predmeta dostave.



  • Mjesto Servisa


  • Uslugu servisa mo×ete zatra×iti direktno kontaktirajuµi ovlaÜteni servis iz jamstvenog lista Üto je i najbr×a opcija poÜto slanjem ure­aja prodavatelju, prodavatelj ionako mora ukljuÞiti servis kao dodatnu stranu u postupku reklamacije. Kupac ne gubi nikakvo pravo ako ure­aj poÜalje direktno ovlaÜtenom servisu iz jamstvenog lista veµ time ubrzava cijeli postupak servisa-zamjene.
  • U sluÞaju da je proizvod te×i viÜe od 10 kg dostavu proizvoda mora osigurati kupac.
  • Slanje ure­aja na servis obavezno je najaviti putem e-Maila prodavatelja ili kontakt obrasca u internet prodavaonici.



  • Reklamacije tonera i tinti


  • Svaka neispravna patrona biti µe zamjenjena za novu.
  • Kod zaprimanja patrone na reklamaciju za svaku patronu prvo utvr­ujemo stanje preostale boje u patroni bilo vaganjem i uspore­ivanjem te×ina s istom od istog proizvo­aÞa ili stavljanjem u jedan od naÜih testnih pisaÞa.
  • Patrone u kojima bude bilo manje od 10% preostalog kapaciteta boje smatraju se potroÜenima zbog toga Üto tih 10% predstavlja tehniÞku greÜku kod izraÞuna preostalog stanja u patroni.
  • Uz reklamaciju patrone potrebno je dostaviti ispis pa prikazom greÜke ili jasan opis kvara. Nakon toga parone testiramo u pisaÞu, pokuÜavamo reproducirati opisanu greÜku te dalje postupamo kao i svakom ostalom robom u ovisnosti nalaza servisa.
  • Svaka reklamacija tonera i tinti treba ukljuÞivati toÞan opis greÜke, po moguµnosti kopiju ili sliku ispisa sa greÜkom kao i sliku poruke o greÜci sa pisaÞa ili kompjutera. Ukoliko kvar ne budemo mogli reproducirati, dakle ukoliko patrona bude uredno ispisivala, patrona µe biti proglaÜena ispravnom. Patrona je najÞeܵe samo spremnik boje ali ne i mehanizam koji boju prebacuje na papir (izuzetak su inkjet patrone sa ispisnom glavom na sebi kao i toner patrone koje nisu samo spremnici tonerskog praha) stoga ako problem sa ispisom uzrokuje neki dio pisaÞa, nova patrona neµe promjeniti stanje pisaÞa te µe reklamacija takve ispravne patrone biti odbijena.
  • Neredovito koriÜtenje INKJET pisaÞa uzrokuje stvrdnjavanje boje u ispisnoj glavi zbog isuÜivanja. U tom sluÞaju te ako je ispisna glava na patroni, jedino rjeÜenje je kupnja nove patrone, a ako je ispisna glava u pisaÞu, onda se pisaÞ mora odnijeti u servis jer zbog zaÞepljene ispisne glave boja ne mo×e prolaziti kroz pisaÞ. Neredovito koriÜtenje LASERSKIH pisaÞa nema utjecaja na kvalitetu osim ako pro­e viÜe godina od instaliranja patrone ili ako se pisaÞ koristi drugaÞije od uputa za koriÜtenje.



  • ZaÜtita od prevara ovlaÜtenih servisera pisaÞa


  • U sluÞaju slanja pisaÞa na popravak kod "ovlaÜtenog" servisera, servisna tvrtka nema pravo odbiti servisiranje pisaÞa navodeµi kao razlog samo to Üto se koriste zamjenske patrone, veµ moraju PISMENO obrazlo×iti toÞan RAZLOG Þime je zamjenska patrona uzrokovala kvar. Ako nema jasnog obrazlo×enja sa toÞnim razlogom, prodavaÞ zamjenske patrone ne mo×e se obraniti od nepoÜtene tvrdnje, a to je ono Üto "ovlaÜteni" servisi ×ele da bi putem straha i neznanja naplatili nepotrebne troÜkove servisa.
    Dakle ukoliko Vam "ovlaÜteni" servis bude htio naplatiti popravak u jamstvneom roku samo iz razloga Üto su u pisaÞu zamjenske tinte, zatra×ite njihov PISMENI izvjeÜtaj o razlogu odbijanja servisa te nam ga dostavite, a popravak µemo Vam osigurati da bude besplatan (naravno samo ako uzrok kvara nije i joÜ neki drugi razlog, kao i to da neki drugi predmet nije oÜtetio patronu). Moguµe je i za sluÞajeve van jamstvenog roka, ali javite se za dogovor.



  • Servisna procedura - koraci


  • Potrebno je poslati poruku koja moja sadr×avati sve bitne informacije (identifikacija kupca, broj raÞuna) bilo poÜtom ili na e-Mail adresu prodavaonice
  • Priprema proizvoda za slanje: potrebno je proizvod spakirati u ambala×u sa svim priborom, opisom kvara, te jamstvenim listom i raÞunom. Molimo Vas da proizvod sa ambala×om stavite u dodatnu transportnu kutiju i spakirate radi izbjegavanja moguµeg oÜteµenja u transportu.
  • U dogovoru sa Vama Üaljemo nalog i termin za preuzimanje paketa dostavnom slu×bom
  • U sluÞaju da proizvod ne podlije×e jamstvenim uvjetima (mehaniÞka oÜteµenja....) o istom Vas obavjeÜtavamo putem e-maila.
  • Proizvod Üaljemo u ovlaÜteni servis
  • ZapoÞinje otklanjanje kvara tj. popravak proizvoda
  • Slanje proizvoda prema Vama
  • U praksi svaki reklamacijski zahtjev od trenutka preuzimanja paketa do servisa i slanje proizvoda nazad prema kupcu traje izme­u do 10 radnih dana ali ovaj termin nije garantiran.



  • Kupnjom proizvoda kupac prihvaµa uvjete poslovanja


    Prodavatelj zadr×ava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.



    Zadnja izmjena: 22.02.2020.


    Nastavak